Forma Dostawy I Koszty:

200 zł transport z naszej strony (towary wielkogabarytowe) dostawa do 9 dni roboczych

Wysyłka kurierem DpD - 14 zł. Kurierem DPD nie dostarczamy płyty poliwęglanu ani szklarnie.

Dostawa

Istnieje możliwość odbioru towaru osobiście z magazynu, który znajduje się pod adresem 00-992 Warszawa, ul Jagiellońska 88K (prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu odbioru i kontakt pod numer telefonu +48 507 233 040), a także dzięki dostawie naszym transportem pod wskazany adres.

Euro Trade Line sp.z.o.o realizuje usługę dostawy, a także w przypadku mniejszych zamówień korzysta z usług kurierskich firmy DPD, aby dostarczyć naszym kontrahentom zamówiony asortyment.

Wysyłka towarów zakupionych za pośrednictwem sklepu oferowana jest wyłącznie na terenie Polski. Jeśli są Państwo zainteresowani dostawą poza granice Polski, prosimy o kontakt: +48 507 233 040, aby uzgodnić warunki współpracy.

Czas dostawy

Czas dostawy zależy od czasu złożenia zamówienia i dostępności towaru w magazynie. Jeżeli towar jest dostępny, dostarczany jest od 5 do 7 dni roboczych. W szczycie sezonu czas dostawy może być wydłużony do 12 dni roboczych.

Doręczenie produktów jest ustalane bezpośrednio ze specjalistą, który wcześniej skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia zamówienia, a także 2-3 dni wcześniej zadzwoni, aby poinformować oraz potwierdzić dostawę. Przed otrzymaniem zamówienia nasz kierowca również kontaktuje się, aby potwierdzić czas dostawy. Dystrybucja towaru odbywa się od poniedziałku do niedzieli.

Uwaga! Nieprawidłowy numer telefonu/niedokładny/niepełny adres może spowodować dodatkowe opóźnienie! Proszę dokładnie sprawdzić swoje dane osobowe podczas rejestracji i składania zamówienia. Jeżeli pojawią się jakiekolwiek pytania, służymy pomocą.

Miejsce dostawy

Dostawa odbywa się pod adresem wskazanym przy składaniu zamówienia. Jeżeli masz życzenie, aby otrzymać towar pod inny adres niż wskazany w formularzu, proszę koniecznie wskazać specjaliście w trakcie zamówienia, telefonicznie lub mailowo. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą po otrzymaniu informacji w celu potwierdzenia poprawności danych i adresu dostawy.

Zasady

Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające zakup: paragon i kartę gwarancyjną. Istnieje możliwość wystawienia FVAT na firmę, na życzenie klienta otrzymasz fakturę, wystarczy podać NIP podczas złożenia zamówienia.

Procedura odbioru osobistego zamówienia z magazynu w 5 krokach

Pozwoli to uniknąć wydłużenia czasu oczekiwania na odbiór towaru. Uwaga! Pracownicy magazynu tylko wydają towar. Jeśli potrzebujesz profesjonalnej porady i pomocy w doborze odpowiedniego materiału i jego ilości, to zapraszamy do kontaktu z pracownikami działu sprzedaży.

  1. Złóż zamówienie u pracownika działu sprzedaży pod numerem telefonu +48 507 233 040 lub na stronie internetowej www.etl-group.pl (co najmniej 30 minut wcześniej). Prosimy o podanie informacji: dzień i czas podjazdu, wymiary samochodu (aby na pewno towar się zmieścił), paragon czy faktura. Prosimy o podanie numeru NIP do faktury podczas złożenia zamówienia.

    Uwaga! W przypadku braku podania NIP, wystawimy paragon fiskalny. Po otrzymaniu towaru nie ma możliwości wymiany paragonu na FVAT (i odwrotnie).

  2. W ustalonym wcześniej terminie zapraszamy na magazyn pod adresem ul. Jagiellońska 88K (link do map Google). Poznasz nasz magazyn po dużej szklarni, postawionej na ulicy oraz banerze ETL-GROUP nad wejściem. Przekaż zamówienie pracownikowi magazynu lub podaj swoje imię i nazwisko, abyśmy mogli rozpocząć procedurę kompletowania zamówienia.

  3. Przygotowanie i wydanie towaru może trwać do 30 minut (jeśli w tej chwili nie ma innych załadunków/rozładunków). Poczekaj cierpliwie, aż magazynierzy skompletują twoje zamówienie.

  4. Sprawdź towar przed załadunkiem, zweryfikuj czy wszystko się zgadza, czy towar nie posiada jakichkolwiek wad. Podpisz dokument wydania towaru (Wydanie Zewnętrzne) i zapłać za towar.

    Na magazynie są dostępne następujące opcje płatności:

    • Gotówka - Prosimy o przygotowanie ODLICZONEJ kwoty do zapłaty. UWAGA! magazynierzy nie wydają reszty.
    • Przelew - Przelew z góry (w przypadku przelewu natychmiastowego, wymagane jest potwierdzenie przelewu wygenerowane przez bank i wysłanie na mail sklep@etl-group.pl).
    • Płatność na stronie internetowej.

    Uwaga! Od momentu podpisania dokumentów odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia wydanego towaru spoczywa na kupującym/odbierającym towar.

  5. Załaduj i zabezpiecz swoje zamówienie. Nasi magazynierzy chętnie Ci w tym pomogą.

Jeśli masz pytania odnośnie naszych produktów, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 507 233 040 lub drogą mailową sklep@etl-group.pl. Dziękujemy!

Produkt dodany do porównania.