Nasza firma akceptuje następujące formy płatności

Płatność gotówką

– przyjmujemy płatność gotówką przy odbiorze zamówienia od dostawcy lub bezpośrednio na naszym magazynie.

Płatność online PayU

– w koszyku należy wybrać pozycję „Płatność online” aby zapłacić za pośrednictwem PayU. Po złożeniu zamówienia klient przekierowany jest na stronę swojego banku i realizuje przelew. Sklep etl-szklarnia.pl za pośrednictwem usługi PayU otrzymuje informację o wykonaniu przelewu.

Przelew bankowy

(przedpłata) – wybierając tę metodę płatności dokonujemy przelew na wskazany nr konta, tytułem “imię nazwisko i towar jaki zamawiamy” np “ Jan Kowalski poliwęglan i akcesoria” aby przyspieszyć procesowanie zamówienia zalecamy wysłać potwierdzenie mailem. Po otrzymaniu potwierdzenia/ pieniędzy na koncie przystępujemy do realizacji

Euro Trade Line sp z.o.o  

ul.Legionowa, 9/2, 

01-343 Warszawa

REGON: 369255659 

NIP: 1132960022 

Bank Millennium

nr konta: 09 1160 2202 0000 0003 4175 2303 (PLN)

SWIFT: BIGBPLPW 

Tel. +48512029521

E mail: sklep@etl-szklarnia.pl

Zwrot zakupu

Uwagi dotyczące wyglądu towaru i jego kompletności przyjmowane są tylko podczas oględzin materiałów przy odbiorze od dostawcy.

Sprawdź zawartość produktów przy odbiorze od kuriera. Masz prawo zażądać od dostawcy sprawdzenia dostarczonego towaru (wygląd, kompletność), a następnie zostawić swój podpis na karcie gwarancyjnej potwierdzający brak uwag do kompletności asortymentu.  Możesz również odmówić przyjęcia dostarczonego produktu, jeśli okaże się, że jest on wadliwy i zaznaczyć stosowną informację w dokumentach u dostawcy.

Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy  w ciągu 14 dni kalendarzowych od dni otrzymania produktu od dostawcy lub bezpośredniego zakupu w siedzibie firmy.  Zwracany towar musi mieć oryginalny wygląd, kompletny zestaw oraz opakowanie w jakim został przekazany kupującemu przy odbiorze oraz wypełniony  formularz odstąpienia od umowy. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania: brudu, zarysowań, uszkodzeń mechanicznych. Kupujący ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkiego rodzaju celowe uszkodzenia towaru.

Sprzedawca zwraca konsumentowi kwotę wskazaną w cenie zakupionego towaru.

Przy zwrocie towaru konsument zobowiązany jest do pokrycia kosztów transportu, które sprzedawca ponosi w celu zwrotu towaru na magazyn jak również za zwrot środków na rachunek bankowy klienta (prowizja bankowa).

Aby dokonać zwrotu należy wysłać oświadczenie informujące o decyzji o odstąpieniu od umowy. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres e-mail sklep@etl-szklarnia.pl, podając swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, numer telefonu), numer i datę zamówienia, nazwę produktu.

Po otrzymaniu wniosku o odstąpieniu od umowy sprzedawca przesyła informację o dalszych działaniach związanych ze zwrotem towaru.

W terminie 14 dni od otrzymania zwrotu produktów zwracamy środki na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji należy wysłać wiadomość na adres e-mail reklamacja@etl-szklarnia.pl , podając swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko, telefon), numer,datę zamówienia, nazwę produktu oraz opis reklamacji i żądania. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania informacji na temat dalszych działań.

Sklep na przyjęcie reklamacji ma 7 dni, po przyjęciu otrzymają Państwo informację zwrotną, następnie  rozpatrujemy reklamację w terminie nie dłuższym niż 14 dni. O podjętych działaniach i proponowanych rozwiązaniach informujemy Klienta drogą mailową i telefoniczną

Regulamin sklepu

Zasady ochrony danych osobowych i regulamin sklepu zamieszczone są w Zasadach przetwarzania danych.

Produkt dodany do porównania.